↑ Επιστροφή σε Επισκέψεις

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Κ.Κ.

Οι μαθητές που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: «Όταν οδηγεί το αλκοόλ…», είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018, βιωματικές και εκπαιδευτικές δράσεις στο πλαίσιο του διήμερου οδικής ασφάλειας: «Δρόμος Ζωής».  Η συγκεκριμένη παρέμβαση, την οποία διοργάνωσε ο Δήμος Χερσονήσου σε συνεργασία με τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης και την Περιφέρεια Κρήτης, πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης (Δ.Ε.Κ.Κ.) στις Γούρνες στις 2 και 3 Μαρτίου 2018.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές συμμετείχαν στο εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας (LaHeRs), του τμήματος Κοινωνικής Ιατρικής του Τ.Ε.Ι. Κρήτης, με τίτλο: «Λήψη απόφασης κατά τη χρήση του οδικού δικτύου και παράγοντες που την επηρεάζουν στην περίοδο της εφηβείας.  Αναγνώριση Θετικής και Αρνητικής επίδρασης των συνομηλίκων στην οδική συμπεριφορά του εφήβου, λήψη σε διλήμματα οδικής συμπεριφοράς».

Στη συνέχεια παρακολούθησαν το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής: «Καν’το σωστά» του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς, το οποίο συμπεριέλαβε θέματα θεωρητικής και βιωματικής εκπαίδευσης.  Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τον προσομοιωτή μέθης και κόπωσης και να βιώσουν και να συναισθανθούν τις συνέπειες ενός ενδεχόμενου ατυχήματος.

Τέλος παρακολούθησαν τη βιωματική δράση-σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από το ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου με τίτλο «Το παιδί ως επιβάτης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Απεγκλωβισμός μαθητών από φλεγόμενο λεωφορείο»

Επιπλέον οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την έκθεση φωτογραφίας : «Όταν οι Ζωές Συντρίβονται» του Άγγλου φωτογράφου  Paul Wenham- Clark, που αποτελεί μια προσπάθεια καταγραφής των επιπτώσεων μια σύγκρουσης στις ζωές των ανθρώπων με φωτογραφίες και συνεντεύξεις οικογενειών θυμάτων τροχαίων, ατόμων με αναπηρία και διασωστών.

Όλα τα παραπάνω στόχευαν να αφυπνίσουν τις συνειδήσεις των αυριανών οδηγών και να διαμορφώσουν κυκλοφοριακή κουλτούρα.

 

Και μερικά σχόλια των μαθητών :

« Ήταν τέλεια εμπειρία και θα ήθελα να ξαναπάμε». Μ.Κ.

« Όλα ήταν πολύ ενδιαφέροντα και σίγουρα  ήταν κάτι που δεν σου δίνεται η ευκαιρία να «απολαύσεις» κάθε μέρα». Ε.Κ.

«Ήταν πολύ όμορφα …μακάρι να δινόταν η ευκαιρία ό,τι είδαμε να το δουν όλα τα παιδιά». Κ.Ε

«Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία και εξαιρετική, ο καθένας από μας θα ήθελε πιστεύω να το ξαναζήσουμε». Τ.Ν

«Ωραία ήταν..» Γ.Κ.

« Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία που άξιζε να ζήσουμε» Α. Β

«Ήταν μια εμπειρία που δεν θα την ξεχάσω. Ήταν θαυμάσια». Ε. Α.

«Μου έμεινε η ζαλάδα που ένιωσα στο αμάξι (σημ: προσομοιωτής ανατροπής αυτοκινήτου)». Σ. Μ

«Μου έμεινε ο τρόμος μέσα στο αμάξι (σημ: προσομοιωτής ανατροπής αυτοκινήτου) και μου άρεσε  η άσκηση φωτιάς στο λεωφορείο». Γ. Κ.